Veranstaltung / Modul Dozenten / Modulverantwortliche Zeitraum |
Veranstaltungsart Raum |
|||
---|---|---|---|---|
03.996.4120 Marketing III: Marketing Instruments Univ.-Prof. Dr. Frank Huber Mi, 18. Apr. 2018 [12:00] - Mi, 4. Jul. 2018 [15:45] |
Vorlesung/Übung | |||
03.996.4140 Marketing IV: Market Research Univ.-Prof. Dr. Frank Huber Mi, 18. Apr. 2018 [16:15] - Mi, 4. Jul. 2018 [19:15] |
Vorlesung/Übung | |||
03.996.4189 Seminar in Marketing Research Univ.-Prof. Dr. Frank Huber Mi, 11. Apr. 2018 [12:00] - Do, 28. Jun. 2018 [18:00] |
Hauptseminar | |||
03.996.4240 Marketing VII: Marktforschung Univ.-Prof. Dr. Oliver Heil Do, 19. Apr. 2018 [14:15] - Do, 5. Jul. 2018 [17:45] |
Vorlesung | |||
03.996.4289 Marketing 2 A: Marketingplan Univ.-Prof. Dr. Oliver Heil Mi, 18. Apr. 2018 [14:00] - Do, 5. Jul. 2018 [13:00] |
Hauptseminar | |||
03.996.4310 The Fabrics of Dreams: Cultural Creation, Consumer Trends and Social Media Prof. Dr. Oliver Emrich Di, 17. Apr. 2018 [12:15] - Mi, 4. Jul. 2018 [11:45] |
Vorlesung/Übung | |||
03.996.4399 Seminar Social Media Management Prof. Dr. Oliver Emrich Do, 26. Apr. 2018 [14:00] - Do, 21. Jun. 2018 [16:00] |
Seminar |