Veranstaltung / Modul Dozenten / Modulverantwortliche Zeitraum |
Veranstaltungsart Raum |
|||
---|---|---|---|---|
![]() |
03.996.4120 Marketing Instruments Univ.-Prof. Dr. Frank Huber Mi, 22. Apr. 2020 [12:15] - Mi, 8. Jul. 2020 [15:45] |
Vorlesung/Übung | ||
![]() |
03.996.4140 Market Research Univ.-Prof. Dr. Frank Huber Mi, 22. Apr. 2020 [16:15] - Mi, 8. Jul. 2020 [17:45] |
Vorlesung/Übung | ||
![]() |
03.996.4199 Seminar in Marketing Research Univ.-Prof. Dr. Frank Huber Mo, 20. Apr. 2020 [14:00] - Mi, 24. Jun. 2020 [18:00] |
Seminar | ||
![]() |
03.996.4310 The Fabrics of Dreams: Cultural Creation, Consumer Trends and Social Media Prof. Dr. Oliver Emrich Di, 28. Apr. 2020 [08:30] - Di, 7. Jul. 2020 [10:00] |
Vorlesung/Übung | ||
![]() |
03.996.4399 Seminar Social Media Management: Kulturmanagement Prof. Dr. Oliver Emrich; Jana-Verena Gerhart Do, 23. Apr. 2020 [16:00] - Mo, 8. Jun. 2020 [20:00] |
Seminar | ||
![]() |
03.996.4399 Seminar Social Media Management: Netnographie Prof. Dr. Oliver Emrich Do, 23. Apr. 2020 [14:00] - Fr, 19. Jun. 2020 [18:00] |
Seminar |